duminică, 14 ianuarie 2018

De ce nu oricine poate fi expert SEO - cu Alin Manea

SEO desemnează ansamblul de tehnici și metode ce te pot propulsa în ochii motoarelor de căutare, în speță Google, aducându-ți trafic mult mai mare pe site și implicit mai mulți clienți pentru afacerea ta. Cum Google nu-și publică algoritmii interni și deci nu există o școală propriu-zisă de SEO, în ultimii ani numărul de așa-ziși experți SEO s-a înmulțit ca ciupercile după ploaie. Că unde nu-i nevoie de diplome și studii, mulți viteji se-arată. Totuși, e destul de simplu pentru un ochi ager să-i deosebească pe profesioniști e amatori. În rândurile următoare o să vă dau și câteva ponturi în acest sens. Pentru argumentare, voi folosi pagina cu Servicii Keyword Research de pe site-ul lui Alin Manea - un veteran într-ale optimizării online.

Cinci motive pentru a vizita Accesorio

Nu știu dacă ai prins era telefoanelor fixe cu disc și a primelor celulare, cum se numeau pe atunci telefoanele mobile. Eu am prins-o. Și țin minte că la început, un telefon mobil (de obicei Sony Ericson sau ceva cărămidă Nokia) costa o mică avere și era foarte sensibil. Să nu cumva să îl scapi pe jos, pe ciment, că putea să i se spargă ecranul și ai dat o mulțime de bani degeaba! Pe măsură ce a trecut timpul, celularele au devenit banalități, iar asta s-a reflectat în prețul lor tot mai mic. Dar în ultimii ani a apărut și s-a impus pe piață un nou tip de telefon, respectiv telefonul inteligent. Și povestea prețului mare se reeditează.